Veelgestelde Vragen
1. Hoe werkt het concept van Saar?
Alles over het concept van Saar lees je hier.
2. Kan ik artikelen ruilen of terugbrengen?
Wettelijk gezien heb je 14 dagen de tijd om te overwegen of je de artikelen naar keuze houdt. Wanneer de artikelen binnen deze termijn aanmeldt als retour via het contactformulier of per e-mail naar info@zusjevansaar.nl, heb je vervolgens nog 14 dagen de tijd om de artikelen bij ons langs te brengen of de items terug te sturen.
Indien je de gehele bestelling terugstuurt, krijg je binnen de 5 werkdagen daar op volgend het aankoopbedrag + de verzendkosten retour. Wanneer je een gedeelte van de artikelen terugstuurt, zijn de verzendkosten voor eigen rekening. De kosten die je maakt voor het terugsturen van de artikelen zijn altijd voor eigen rekening.
Omdat we werken met tweedehands artikelen, kun je -bijvoorbeeld als het kledingstuk niet past- overwegen of je het niet liever zelf doorverkoopt, bijvoorbeeld via Marktplaats of United Wardrobe. Dit omdat je in verhouding vrij veel kwijt bent aan de verzendkosten terug wanneer je de artikelen retourneert naar 'Het zusje van Saar'.
Het te retour ontvangen bedrag staat ten alle tijden binnen 14 dagen na afleveren bij jou op de rekening.
3. Ik wil iets retourneren, maar de 4 weken zijn al verstreken. Kan ik het nu alsnog terugsturen?
Helaas is dit niet mogelijk.
4. De staat van het item valt tegen. Mag ik het terugsturen?
Ja, absoluut. Hierbij gelden de richtlijnen van vraag 2.
5. Nemen jullie gebruikte positiekleding aan die niet is gekocht bij 'Het zusje van Saar'?
Ja en nee. Indien je positiekleding (of andere artikelen) aan ons wil doneren, graag! We kopen echter geen positiekleding of andere artikelen van klanten op.
Wanneer je het leuk vindt om naast de artikelen die je gekocht hebt uit onze collectie, ook andere positiekleding binnen een jaar terug te sturen krijg je -indien de ingeleverde kleding in goede staat is- als bedankje een kortingscode van 5 euro extra. Dit geldt alleen indien je minimaal 5 extra kledingstukken inlevert.
6. Vallen er behalve positiekleding ook andere items onder het concept van Saar?
Nee, we geven enkel 50% van het aankoopbedrag retour in de vorm van een kortingscode als het gaat om positiemode. Sommige positiekleding is tegelijkertijd voedingskleding. Deze items mag je uiteraard wel binnen een jaar retourneren. Wanneer je dit artikel enkel koopt als voedingsitem, heb je dus geluk.
Je kunt op de aankoopbon direct zien of jouw artikel valt onder Het concept van Saar, want er staat altijd 'positie' in de titel van het item vermeld.
7. Wat is de levertijd van jullie artikelen?
Je kunt jouw gekochte items binnen 3-5 werkdagen verwachten. We houden je op de hoogte via de mail. We werken vanuit huis en met twee kleine kindjes is het lastig alles direct dezelfde dag te versturen, vandaar dat we graag een slag om de arm houden wat betreft de levertijd.
8. Kan ik de items ook ophalen of passen?
Ja, je bent welkom! We wonen in een klein dorpje vlakbij Gouda. We hebben echter geen winkel, dus shoppen zoals in een winkel is niet mogelijk.
9. Kan ik meer lezen over Abba Family Homes?
Ja, dat kan zeker! Dit kan via onze eigen site of via www.abbachildcare.org/abba-family-homes.html.