Garantie, retourneren & klachten
Retourneren
We hopen van harte dat je blij wordt van onze werkwijze en de collectie van Saar. Wanneer je jouw gekochte items om wat voor reden dan ook wenst te retourneren, is dit mogelijk.
Wettelijk gezien heb je 14 dagen de tijd om te overwegen of je de artikelen naar keuze houdt. Wanneer de artikelen binnen deze termijn aanmeldt als retour via het contactformulier of per e-mail naar info@zusjevansaar.nl, heb je vervolgens nog 14 dagen de tijd om de artikelen bij ons langs te brengen of de items terug te sturen. Je hoeft geen reden op te geven waarom je de items wilt terugsturen.
Indien je de gehele bestelling terugstuurt, krijg je binnen de 5 werkdagen daaropvolgend het aankoopbedrag en de verzendkosten retour. Wanneer je een gedeelte van de artikelen terugstuurt, blijven de verzendkosten voor eigen rekening. Let op! De kosten die je maakt voor het terugsturen van de artikelen zijn altijd voor eigen rekening. Omdat we graag werken met lage prijzen, is het voor ons financieel niet haalbaar om bij het retourneren ook dit verzendbedrag aan je uit te keren.
Omdat we werken met tweedehands artikelen met lage prijzen, kun je - bijvoorbeeld als het kledingstuk niet past - overwegen of je het niet liever zelf verkoopt, bijvoorbeeld via Marktplaats of Vinted.
Het te ontvangen retourbedrag staat ten alle tijden binnen 5 werkdagen nadat we jouw items hebben ontvangen op je rekening.
Garantie
Wanneer een item mankementen vertoont die niet vermeld stonden in de productomschrijving, mag je ten alle tijden contact met ons opnemen. We zoeken dan samen een passende oplossing. Dit geldt ook wanneer jouw item binnen een periode van 30 dagen stuk gaat.
Klachten
Indien je een klacht hebt, vinden we het fijn dit van je te horen. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@zusjevansaar.nl.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.